Möhippa

tiden bara rusar just nu man hinner typ ingenting, känns skönt att det mesta är farligt när det gäller bröllopet i alla fall hoppas verkligen att pianisten kan låtarna och att edwin & julia sätter dom =)
I lördags blev jag kidnappad på möhippa, det blev en kanon och jätte rolig dag. Jag blev utklädd och fick sälja halsband och mustittar, sedan blev dte femkamp. När jag får lite bilder kan jag berätta mer om den =)

Vi har precis avnjutit en middag, det blev chorizo och potatissallad med vitlöksbröd =) mumma
Imorgon har jag kyckan att få vara ledig, enda dagen denna veckan och då skall jag till tandläkaren ush ush, men dte skall bli skönt att få det gjort =) nu är det dags för familjy guy

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Åh, nu blev jag hungrig..!

2009-08-11 @ 22:11:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: 18åriga fru Sofia

tack tack! =) ja det hoppas vi med..

Snart är det dags för ditt bröllop med va?? =)

2009-08-12 @ 09:42:03
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0