segråtta

Ush idag är jag rikigt seg och grinig. Allting känns som måtgångar typ.
Igår vart det i alla fall en bra dag, först åkte jag o Bobban till stan för att fixa lite grejer till bnröllop och lägenhet sånt där nödvändigt småkraffs. Jag har världens snällaste man som jag fick en röd mocka jacka utav, tack snälla bobbin =) d¨blev jag glad. Efter stadens bravader blev det restaurang besök med syster och peter, vi fick kasta i oss maten för att skynda till bion som vi skulle på, servitrisen trodde nog att vi var skadade, hon har nog aldrig sätt någon att upp en plankstek så fort som vi åt den haha. Bion var dte ja, Sommaren med göran, den var rolig men inte sådär hysterisk rolig som jag hade förväntat mig :P
Ikväll skall vi i alla fall grilla med matte och rebecca det skall bli nice.
Jag har massa gamla och nya bilder på akmeran som jag tänkte att jag skulle aldda upp här men nu är jag på jobbet så det får väl bli imorgon eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0