Lördag

igår vart dagen helt ok. Begravningen var jätte fin. På kvällen var vi hos mina föräldrar och smidde lite hemliga planer. ni får veta imorgon =) moahhahaha På vägen hem ringde robin lillebror och ville sova hos oss, självklart fick han det, så imorse fick vi alla tre god julskinkemacka =) Mums mums.
Ikväll skall han sova hos oss igen så vi skall laga god mat och se robinson tror jag =)

Igår efter personal mötet sprang jag snabbt in på Melrose & Co som öppnade på kungsmässan igår. Massa fina tunikor =) hittade denna och en annan men den fann jag ingen bild på, ganska lik denna var det fast utan knyt framtill. Dom kommer från saint tropez och låg på 599/399. Den för 399 var finast, men som sagt ingen bild =(

Fanns i benvit, svart, rosa och ljusblå. Jag skulle vilja ha en benvit eller rosa =)kika in den vettja. fanns även fina passande sjalar till


Kommentarer
Postat av: angelica=)

tack ska du ha=) jo, man börjar bli rund nu:)ha en trevlig helg, kram på dig!

2009-12-12 @ 13:53:11
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0