sjuk?

mannen är och fikar med en gammal kompis från högstadiet jag ligger i soffan och mår illa, är rädd att jag börjar bli sjuk =( jag har ju inte vaccinerat mig, och tänker inte göra det just nu heller för jag har varken tid eller lust absolut inte tid att bli sjuk av sprutan. Jag skall nnog göra mig lite popcorn, det brukar få mig på humör fastän jag inte är sugen. Imorgon är jag i alla fall ledig så jag får väl kurrera mig då =P

Idag hade jag faktiskt lite lyx. jag fick sluta sju trots att vi stängde klockan åtta, så R mötte upp mig så handlade vi lite julklappar till honom. Så imorgon skall jag sysselsätta mig med att slå in dem =) Jag tycker att det är kul =)

Woho måste göra popcorn nu så jag hinner till paradise =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0