beslutsångest

god kväll mina kära!
igår spenderade vi dagen med att kolla på en jätte super duper fin lägenhet i vallda, en trea med stor gläsplätt och uteplats helt kanon, men vi kan inte bestämma oss, den har så många fördelar, helt andra fördelar än vad vår två har idag.. ja svårt det där

just nu mår jag jäkligt illa, har ätit massa rå köttfärs, äckligt men sant så är jag galen i rå köttfärs, det är så himla gott =)
Middag idag blev egengjorda piroger(därav köttfärsen ) vi gjorde två sorter en taco pirog och en grekisk. mums.

Robin fick jobbet på ikea så han vart där idag på intro. =) imnorgon blir det jobb, trots att det brukar vara min lediga dag, men så är livet med sommarschema. Fick förresten se schema för hösten idag, jag får jobba lika mycket som nu, jag tappar bara 2 timmar i månaden. Kanoners =) känns skönt och veta att jag har mitt jobb kvar =)

Nu blir det utgång med lilleman i ösregnet. sen sängen =)

Kommentarer
Postat av: syster v.

Tjooooohooo att du inte missar mer än 2 tim/månad under hösten... :) Ta lägenheten, spännande med lite omväxling.... kram

2009-07-06 @ 23:17:22
Postat av: Fru Evelina

uuu rå köttfärs!?



vi hade inga traditionella möhippa/svensexa, utan bara en gemensam fest med nära vänner =)



kram!

2009-07-16 @ 09:50:35
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0