en dålig människa

ja jag är en dålig människa, inte skrivit här på 3-4 dagar. dte är inte bra.
så¨vad har jag gjort sen sist? jobbar tror jag, jo vi tackade ja till lägenheten med så vi flyttar den 1 augusti. Igår skulle vi åkt och tältat med hela familjen, packat bilen och det bar av till lysekil där det ösregnade så vi åt en macka och åkte hem, på vägen hem gick våra torkarblad sönder, så vi fick stanna och fixa med dom fast inget hände, så vi fick köra vidare med vaxad ruta. efter en stund testar robin om dom funkar och vips så funkade dom igen, skumt det där!

Istället för tältningen så gick vi ut för en bit mat och lite drinkar. Så idag skall vi hem till mor för att fira henne ordentligt, ni vet tårta o så =)

Just nu känner jag mig väldigt stressad över det mesta, flytten och bröllopet. Mycket som måste fixas nu, får ta hjälp av lite folk. Carro jag behöver dig =)
På tisdag skall vi i alla fall kryssa av liter saker på listan. ringa lite samtal om uppsägning, präst  och fixa tårta! kanske borde fixa lite dekorationer också, Ja vi får se vad tiden hinner med =)

Nu är det dags för prommeis med lilleman i alla fall
kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA OCH NYINFLYTTAD TILL SMÅLANDSVILLA

SV; MEN GUD, TACK SÅ MYCKET!

2009-07-14 @ 08:41:58
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0