Family day

jag är verkligen seg på att skriva men jag orjar verkligen ingenting i denna värmen jag ligger som en fet valross på sofflocket och smölter bort.
Igår efter jobbet gick vi ut med fidde, cissi, virre och peter för att äta en bit mat, det blev knossos på avenyn =) När vi ätit färdigt kom daniel och petra förbi så vi vandrade vidare till bitter, som för övrigt har världens bästa strawberry daiqiri =)
Sedan blev det lite mingel på stan och hyffsat tidigt hemgång för idag vart det jobb för min del =)
Ikväll har vi grillat med mor o far vid sisjön föär att svalka hundarna, hercan (mamis hund) ville verkligen inte bada men det gick och locka honom med en korvbit, sötnosen <3 Nino flyger verkligen i, han älskar att hämta pinnar som man kastar, en riktig pinnhund =)

Imorgon är jag ledig skall bli skönt, lite synd att solen skulle hålla sig borta men vi hoppas att det blir lika strålande väder som denna vecka bjudit på =)
Jag tycker att det är riktigt kul att jag/vi har börjat umgås mycket mer med mina systrar, dom är guld värda =)
Även deras män är bäst, efter mig och bobban då =)

nui skall jag se vidare på filmer the wicker man eller vad den hette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0