ice age

helgen har bestått utav jobb, igår kväll blev det bowling med syster och daniel, jag vann första serien tillsammans med daniel, och jag tror "hoppas" på att jag kom tvåa allt som allt =) daniel nekar säkert detta hahaha..
Idag efter jobbet gick vi på bio med fidde och cissi, ice age, jag ville sätt den på 3d men dom hade bokat vanlig, Sid den lilla sengångaren är sååå söt. haha. Nu skall jag snart lägga mig är jätte trött jag skall dessutom be robin leta efter "knutar" i min rygg, i need massage =)

Imorgon kanske jag skall luncha med mamma och mormor, vi får se. Har tänkt att börja pack ner lite mer saker denna veckan, så som fin glas och sådant behöver man ju inte ha framme.

natti

Kommentarer
Postat av: 18åriga fru Sofia

Nu har den första delen med bilderna från bröllopet kommit upp=) kram

2009-07-20 @ 17:09:19
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0