Jag önskar mig..

..just nu denna superfina mocka jacka från Mission, finns i flera fräsiga färger och även svart, svart är praktiskt men tråkigt. Finns med både guld- och silverdetaljer. För den som är sugen så finns den på Tara för 999:-
Självklart vill jag ha en fin färg.



igårkväll klickade jag in mig på en rolig sida med massa onödig information.
visste ni förresten att dna:t för svarta är starkare än vitas så därför kommer den vita färgen att utrotas till slut.
Som jag sa till robin igår: Då kommer ju vita människor bli som svarta var på 40-talet typ. Man kommer peka och säga "Kolla en vit man"
Ja nu har ni lärt er något nytt.

nu skall jag sluta sitta här och drömma, jobbet kallar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp någon då din lille skit.. fan, första gången jag är inne på en blogg=)

Love

2009-07-24 @ 14:17:28
Postat av: Fru Evelina

vad fiin den blåa var, med silverdetaljer då förstås =)

hoppas du får en bra helg!!



kram

2009-07-24 @ 14:47:39
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: sara

åå den rosa var fin=)

2009-07-24 @ 22:15:42
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0