sushi for..

Lunch! Mumma känns ändå ganska nyttigt i alla fall =)
Idag är jag på topp känns det som, jobbar med min going =) vi fixar och donar.
Annars rullar livet mest som vanligt. Det är mycket kring bröllopet, Robins far är inte bjuden till själva middagen, detta leder till diskutioner varje kväll och slutar med att vi typ blir ovänner. Det känns riktigt nice faktiskt =(. Allt detta skall ju vara kul att planera.

Imorgon skall jag i alla fall leka med min mor, vi skall titta/boka tårta och prova klänningen. Just det ja, jag måste ringa sömmerskan idag också ju. Först hade jag inte tänkt att ändra något men vi får se imorgon när jag provar. Sedan skall jag testa en liten ide jag har fått angående brudbuketten, men det är en hemlis =) Jag och mamma skall leka på lördag igen, fixa och mysa. Kanske skall jag vara med Carro och Sandra på kvällen =) wehooo hoppas!

igår hade mannen vart så duktig när jag kom hem, han hade nästan packat ner alla kökssaker, och när jag kom hem ville han åka och köpa sushi =) Robin gillar inte ens det men han skall lära sig säger han =) Så några bitar fick han allt i sig!

Kramen bananen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0