älskade sol

livet är bra underbart ibland, just nu är det toppen!
Semester hela veckan och solen skall skina till tusen =) man blir lycklig,
Igår åkte vi ut till mor o far för att gå till stranden, men då kommer min älskade man på att han har glömt badbyxor och är dålig i magen, yeees tänker jag då 'not'. Så det fick bli att ligga och sola o lata på deras altan som det blir 3oo grader på..
powewalkade med syster och mor igår så jag har träningsvärk i röven, jag trodde inte att jag var så otränad!!! Haha.

idag har vi flängt runt lite grann robin har vart på arbetsförmedlingen medans jag fick strosa på stan, snart skall han dra iväg på golfrunda, då skall jag passa på att bänka mig framför tv:n och spela sims, jag har äntligen fattat hur man spelar det på playstation =) hihi

imorgon blir det sol sol och åter sol.
som sagt, jag älskar livet just nu. Kan man inte få semster och sol året runt???

Nu ringde robins telefon, ikea ville ha honom på intervju, och han har inte ens sökt jobb där :S konstigt med roligt..

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

ja solen gör mig lycklig med..=) aha okej, haha. Men du är nöjd med den du har nu då?

2009-06-24 @ 21:28:00
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas Robin får jobbet på Ikea då :) Det är nog roligt där!

2009-06-25 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0