jag blir galen!!

Ja, nu blir jag fullkomligt galen av mig, jag har suttit och skrivit flera inlägg nu innan men dom bara försvinnen, yeeeeees lovely!! NOT

jag har i alla fall fåttt äta lunch, robin hade gjort en bamselåda till mig så jag fick dela den på två. Annarn hade jag rullat runt i butiken idag, och det är inget jag rekomenderar =)
På fredag är dte midsommar vilket innebär kort dag OCH ledig lördag för min del. Det ni, inte illa va?
Midsommar kommer firas i min systers stuga med partaj, midsommarstång och lekar =) precis så som det skall vara =)

ikväll skall vi träffa ninos bror,det skall bli intressant att se hur de kommer överrens och vad ägaran kommer att säga. men mer om det ikväll, då vet jag förmodligen mer.

Kram banan


Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

hände samma sak för mig, skitirriterande! kram

2009-06-17 @ 21:22:21
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0