lax och en fin kakbit

Fan vad less man blir på detta vädret, det är tamejfan alltid fint väder när jag jobbar. Hoppas verkligen att det är fint imorgon när jag väl tagit mig ledigt.
Och tur var väl det, egentligen tog jag ledigt för jag ville gå på pellekan dagen, för att se caroline af ugglas och måns zelmerlöv. men som tur var kom jag även på att det var ju imorgon som jag skulle kolla på en brudbukett efter tre. tänk om jag hade missat det!! ojojoj..

Nu har jag tryckt i mig lunch, lax och avokado =) Jag tror att jag skall bli fit genom att äta smalmat och sen trycka i mig sötsaker när ingen ser haha..

Ikväll skall robin spela någon pokertunering, vilket jag inte gillar men men that's it. Så jag skall ta hand om  mig själv, dvs noppra ögonbrynen och pina mig själv med epilatorn igen.. AJ.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Månsson

Redken tävling i min blogg, missa inte!

2009-06-04 @ 14:59:59
URL: http://johannamansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0