När allt går trögt

ush igår kväll var jag riktigt besviken och deppig, känns som om det är många faktorer som spelar roll just nu. Jag tycker att det är jobbigt att r går hemma, han gör tyvärr inte så mycket åt saken och jag vill verkligen inte verka tjatig.
Fick pratat av mig med mamma idag, blev lite småbitter på henne igår med men det löste vi upp =) var nog inte på henne som jag var bitter egentligen utan att det bara var droppen. Man tycker inte alltid samma saker men man får försöka se det ur olika perspektiv.

Idag har jag jobbat och spenaderat kvällen framför tv:n först ugly betty sen desperate, det skall tydligen va säsongsavslutning nästa vecka =(

jag har i alla fall fixat en kanon veckoavslutning till mig själv, jag är nämnligen ledig fredag, lördag och söndag =) om jag kan/får fixa måndag också så blir jag ledig fram tills på onsdag..vi får se hur det blir med det. Det hade vart skönt med lite minisemester nu innan semstern =)

Jag har ju bara en vecka nu och sen först i slutet av augusti, så det känns som om man får passa på!
Nu ska jag nana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0