sisjön

igår belv det konfirmation som dessvärre sög, inte så kul och sitta i kyrkan och lyssna på allt kristet blaj blaj. Just därför skall jag tvinga vår präst till så lite sånt som möjligt på bröllopet, undrar om han tar emot mutor? haha

Efter det badade vi lilleman i sisjön, det gillar han =)
Sen blev det världens kassate bio film duplicity eller nåt sånt jaja den var kass i vilket fall, den får knappast någon oscar haha.
Idag har jag jobbat som ett litet djur som vanligt ;) sen hämtade älskling mig för en att ta mig på surprice =)
 Grillning i sisjön =) myspys var det. Robin är en riktigt pyroman grillen blev till en eld efter det att hamburgarna var klara. Och som ett litet barn sa han: bara lite till. typ en miljard gånger hihi.. Vi kastade pinnar långt ut i vattnet åt nino, han är så duktig som simmar och hämtar dem =) han ser ut som en liten utter..

Nu e jag dödstrött, som vanligt kan man nästan säga, bums i sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0