Skara och födelsedag =)

helgen i skara var kanon får ladda upp bilder här när jag har lagt in bilderna =) igår hade vi även överraskningskalas för robin mkt trevlig, idag vart det sisjön och kalas för andra sidan släkten..

imorgon är det dags för jobb igen nu jobbar jag i sju veckor till sen blir dte tre veckors semester.
jag tror att jag har hittat min frisyr till bröllopet, lite annorlunda än vad jag först hade tänkt..





kan man hälla gödning i håret???? hahaha

Nu skall jag smörja min stackars mans rygg han har fått ont i den =(
natti

Kommentarer
Postat av: syster

frisyren är jättefin :)

2009-06-29 @ 10:45:20
Postat av: caroline

hej söt. Hur har du det på jobbet? jag har fan aldrig njutit av en semester så mycket som nu.. super helt enkelt. Jag funderar på att komma till er i morgon. Luncha kanske? jag tror det kan bli lite svårt att fixa din frisyr så. du har ju inte jätte långt hår =) men jag ska be sanna kolla på bilden. kramar C

2009-06-30 @ 21:45:17
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Viktoria

Det är juh min storasyster på bilden juh.=D på hennes studentbal=) hihih...

2009-07-03 @ 17:18:43
URL: http://blackblackangel.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Klar hon inte gör..=) Hon tyckte de bara va roligt att du tyckte den va fin. Såg att de va någon som hade skrivit att de kan bli svårt att fixa en sån frisyr på dig för att du inte har såå långt hår. Men jag skulle hälsa från min storasyster att de kan man fixa lätt.. Madde (min storasyster) har inte alls långt hår utan hon använde hårförlägning. Så de kan man fixa på ditt hår..=) Hihi..=) De kostade 650:- för min syster att göra den uppsättningen på Salong Posh inne i Göteborg=) Ha de bra

2009-07-04 @ 17:45:57
URL: http://blackblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0