tiden bara rinner iväg

japp då har även denna helgen passerat, tiden bara försvinner man hinner inte alls med särskilt mycket. I fredags slappade vi bara dagen slutade med att jag målade en tavla av robin, hade  år kamera haft batteri i sig så hade jag lagt upp en bild men den får jag spara till ett annat tillfälle nu då.

Gårdagen spenderades på stan, så efter det mötte vi upp daneil och petra för fika och stros på slottskogen. På kvällen var vi hembjudna till mor o far hela gänget., mycket trevlig kväll =)

Idag har robin spelat golf och jag har vart en sväng i slottskogen med lilleman idag med =)

Ninos uppfödare har hört av sig till oss för att fråga om vi kan tänka oss att ställa upp som "fosterfamilj" för hans jämngamle bror Nicco.  Niccos familj känner att dom inte riktigt har tid för honom. Dom skulle höra av sig under dagen men vi har inte hört något än. Ikväll blir det bio skräckfilm med 3d glasögon =) Scary..

Nu skall vi vila lite

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Versen var jätte fin,ligger du och sover din rackare vi ses på bio senare puss och kram

2009-06-14 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0