Fredag hela veckan

tjoho nu är det fredag, jag börjar inte förrens ett idag men jag skall åka in lite tidigare för jag tänkte gå in på resia och höra lite med dom om olika semstermål i augusti vi vill verkligen inte åka till europa det är verkligen inte vi, så vi hoppas att det finns något roligare =)

Sietter här med min frukost som består utav grönt te endast, satasar på en tidig lunch istället. Inte bra jag vet men jag hade ingen fil hemma =(

det får inhandlas ikväll efter jobbet, kanske blir det även en snabb sväng till ikea. vi skall föröska få till en liten kontorshörna i sovrummet så vi behöver ett skrivbord, pappa sa igår att dom hade ett dataskåp som vi kunde ta men jag vet inte.

Alla ni som är inne det vore väldigt trevligt om ni lämnde lite spår efter er, vilka är ni?
Kraaaaamen

Kommentarer
Postat av: din mardröm

jag är din värsta mardröm.... jag vet vad du gjorde förra sommaren. wazzzaaaaaaaaaaaaaaaap. /Sepet från Fullblodsgatan 7b

2009-03-13 @ 11:48:00
Postat av: bloggen om sex!

Hur tror du att blondinbella har sex? :D

2009-03-13 @ 12:01:38
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0