svett och tårar

hemma från träningen nu blev lite gym idag, bandet och lite maskiner =)'
Hittade inte så mycket klänningar i stan hittade faktiskt en hyffsat fin på Mq men det var inte hurra, vi får se vad vi hittar på.
Vi drog iaf in på myrorna, jag har aldrig vart där innan, lite ball om man skall på maskerad då kan man hitta mycket =) hihi..jag hittade faktiskt ett fint bälte, min syster fyndade ett par oanvända stövlar för 125 spänn det var ett riktigt kap.

ikväll är det min favvo-kväll desperate housewife =)
dagen är fulländad, ni får kanske se mitt bälte imorgon, men bara kanske, om ni ber snällt =)

tack för idag

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra kväll.



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-03-24 @ 22:07:40
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

man kan faktiskt hitta en hel del på second handbutiker om man har tur =)



kram

2009-03-25 @ 08:49:29
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0