helt slut

igår blev det inte så mycket mer än jobb, efter jobbet far jag till ikea och inhandlade lite tyg, hela kvällen gick åt för att sy en klänning, börjar jag kan jag inte sluta =)
Idag vid halv tolv åkte jag, robin och nino ut till kullavik hem till mor o far solade och latade oss, så skön dag. Har även trixat med min klänning idag jag har till och med fått ett sysår på fingret hahaha
får väl se hur den blir, inte riktigt klar än =)

Idag har det vart mycket luft för min del suttit ute hela dagen, sen när jag kom hem vid kvart över sex så hade jag glömt hemma nycklarna, så jag promenerade med svärmor i 45min ungefär, mysigt och få prata av oss lite =)

Nu skall jag slänga mig i soffan och slappa, senare blir det desperate =)
dagen är fulländad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0