jag kan ikke köre

Imorse bar det av till stena terminalen, skulle släppa av mina killar, dom skall till danmark över dagen dom små grisarna =) Hoppas att dom får en bra dag med fint väder! När jag väl släppt av dem skulle jag ju ta mig hem också!! jag är sämst i hela världen p´å att köra och att hitta, så jag körde efter en annan bil istället haha. Då kom jag till fiskehamnen, men det var fint och trevligt att se den delan av stan också! Jag tror att jag gör bäst i att sitta bredvid ratten inte bakom =)
Eller som Robin säger, den dagen vi får barn så får jag inte köra dem till dagis.

Söta svärmor kommer och hjälpen mig med Nino idag, mycket snällt av henne <3
Efter jobbet skall jag hämta killarna igen halv åtta skulle båten vara inne så det passar ju perfekt!
Är lite sugen på stan ikväll, vi får väl se =)

Kommentarer
Postat av: emma

din vovve är så himla söt

2009-05-16 @ 11:55:19
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0