Lunch e mums

Igår efter jobbet blev det lite fotbollstittande robin skulle stå i mål, så man måste ju hejja då =) tyvärr förlora dem med 2-1 det var ju synd. Efter det hyrde vi film, jag robin daniel och petra. Twilight, man kan ju inte få nog av den filmen, eller jag kanske ska säga honom =) haha
en riktig hotchie potter =)

Imorgon åker robin och hans bröder til danmark över dagen så jag blir själv, men jag skall ju ändå jobba till sju och dom kommer hem halv åtta så jag blir ju inte själv. Natalie kanske skulle jobba eftermiddagen åt mig så jag slipper skaffa hundvakt. det vore ju skönt.
Tidig fredag och ledig helg =)
På lördag har vi bokat möte med fotografen så vi skall upp till kyrkan och kolla lite, sen efter det skall vi även kolla med pappas kompis restaurang om han kunde knopa ihop en meny till oss, vi har ju bokat på Nordgården men vill även checka runt  =) Jag ser i alla fall fram emot lördag!

Jag måste verkligen hem och tvätta sen idag, tvättkorgen väller över och jag har bara gamla kläder kvar i garderoben =(
Nu är det dags för jobb igen, har precis avnjutit min tacopaj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0