sexy pants

idag slutade jag kl tre så skönt att unna sig lite korta dagar då och då =)
Robin vill åka ut till mamma o pappa idag igen men vi stannar hemma idag, kanske att vi åker imorgon när jag är ledig, vi får se.
På tåget hem kom det på biljettkontrollanter. Man ser så tydligt på folk att de inte har betalat dom flyger upp för att stämpla. haha tur att man gör rätt för sig =)

Senare ikväll skall vi träna mitt favvopass cirkelgym och efter det spinning, robin kommer vara helt död hahaha.
Jag med iosf =)

Imorse fick jag skjuts av min kära kollega till jobbet, i väntan på henne passade jag på att spana på folk.
Har ni lagt märke till dom knepiga shortsen som "ungdomarna" bär?
Killar som har askorta shorts på sig dom har lixom rullat upp dem några varv så att dem ser ut som hotpants typ, helst har dem en sådär ful väska som ser ut som en platt bowlingväska. nej ush och fy. Jag ser inte det snygga i denna outfiten. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0