söndag

Man har bannemig ingen tid över till datorn på helgerna!
men iaf igår efter jobbet bar det av till fidde och cissi, där bjöds det på middag och marängsviss =) mums alldeles för gott! Efter maten spelade vi wii som galningar först golf (sög draksnopp) fy så tråkigt med golf, bowling och sist tennis. Tennisen var såå kul man får aldrig nog, så nu vill jag ha ett wii. tack.

Idag har jag jobbat så efter jobbet hämtade mamma, petra och daniel mig, Mamma VILLE putsa mina föster haha ville, vem fan vill det? hon är för söt!!! Tack mamma!
Som tack fick jag bjuda på mat, tacopaj=)

Jag tänkte på en sak förrut idag på jobbet, folk blir skitsura för att man inte kan skicka med galgar till deras kläder, då tänker jag såhär, om dom nu tycker att vi har råd att ge alla galgar till våra kunder, så borde dom väl ha råd att köpa ett tio pack galgar på ikea för 40 spänn, eller hur?

nu blir det kanske lite fotboll =) jippie =)

so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0