söndag

Igår var en trevlig dag.
Dagen började med att gå på stan med robin och svärmor.
Sen vid fyra kom Petra och Daniel hit och åt middag, sjöng sing star och hade trevligt.
Vid sju tiden bar det av till liseberg för fem kamp. Det tycker jag är kul. Tyvärr så vann jag inte jag kom trea men jag är nöjd ändå. jag gjorde en bra insats. =)

Robins mamma berättade att dom hade blivit uttagna till ett tv program din familjs äventyr eller vad det hette, men dom har tackat nej. Nu har jag iaf anmält min familj, tyvärr kan jag inte vara med för jag har ej semester då, hoppas att dom blir antagna det hade vart hur kul som helst.

Nu skall vi till mor o far. Robin och Daniel skall pröva fiskelyckan men vi vet ju alla hur det kommer att sluta hahaha.
Jag skall plocka stenar =)

hejjåååååååå

Förresten jag vann en första vinst på ahlgrens bilar igår =) NÖJD, jag valde dem sura men dom var inte så goda :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0