söta jyckar

Mina dagar ser inte ut att bli som jag har planerat denna helgen, ikväll skulle vi vart med syster och peter men det blev inställt. Så jag och robin åkte till liseberg, åt en bit mat och strosade runt en liten stund.

Satt och klicka runt lite här på datorn och kom till aftonbladets hemsida. Där hittade jag världens sötaste hundar, man blev till och med tårögd. Jag vet inte hur man lägger upp videoklipp och det gick inte och länka så ni får själva söka er fram. Gå in på aftonbledets hemsida, klicka på webb-tv och sök på hunden skyddar. Så kommer det upp. Där ser man att dom inte är så dumma ändå =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

såg att du skrivit om epilator förrut, tänkte bara säga att det växer ut igen, men det tar lång tid om jag inte minns fel ^^

2009-05-25 @ 17:15:20
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fasen om man aldrig fick ta studenten så kan man väl för fasen få ha vitt och det handlar ju inte om ett bröllop!^^

2009-05-25 @ 21:28:19
URL: http://enkarlekssaga.blogg,se
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hahha arg? jag är så lugn som man kan bli=)

2009-05-25 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0