symöte

Jag har verkligen blivit slapp med att skriva här..hihi tiden räcker inte alltid till.
förra veckan sydde jag en klänning och idag på min  lediga dag har jag sytt ännu en.
därför tänkte jag ladda upp lite bilder på dem nu


Denna sydde jag idag, en långklänning med smock i ryggen.



Och denna förra veckan, den ser visst lite sne ut, men det är den inte.
Nu är det träning för mig och mannen, cirkelgym och sen spinning =)

Imorgon blir det full fart på jobbet, vi håller på att måla om, har slängt ut den långa röda mattan nu med =) gött!

Kommentarer
Postat av: Gabsan

Vilka fina klänningar :) Inte visste jag att du kunde sy!

Köpt några nötter borta på Godishavet än då? ;)

2009-05-26 @ 18:17:33
Postat av: Anonym

Va duktig du är! Fin-fina grejer! :) Puss o kram// Ida

2009-05-26 @ 18:29:53
Postat av: syrran

klänning nummer 2 gillade jag bäst, en sån vill jag med ha :) gör en sån till mig...!!

2009-05-26 @ 21:40:28
Postat av: carran

men Lin- fan va grym du e. lär mig hur man gör. Jätte Avundsjuk. Nu ska jag va bitter på dig i morgon =) Neee.. fan va vi ska jobba på. Så det är bäst jag nanar nu. ses 08.30 gullet. ps kolla in bloodymari. hon har härmat mig. jävel =)

2009-05-26 @ 21:56:40
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Pettan

fiina:)

2009-05-27 @ 15:52:21
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

vad fina dom var! Det gick jättesmidigt, fick hem den fort och heelt rätt=) kram

2009-05-27 @ 20:41:57
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0