världen är allt bra liten

Nu är det dags för lunch, jag känner mig seg idag ont i huvudet har jag med =(
Stod precis och spanade på skyltfönstret som jag hade gjort, samtidigt som jag gör det funderar jag på om det är fint väder ute, då springer en green cargo gubbe förbi med fula orangea solglasögon på sig,
Självklart kunde jag inte hålla tyst så jag slängde snabbt ur mig till honom (som i stort sätt sprang förbi mig)
jag: Är det fint väder ute?
Gubben: Ja.. (och sprang vidare)

Fan vad lik han va min fasters man, och visst var det han. Han kom tillbaka sen och hälsade.
Han har sprungit här varje onsdag hur länge som helst och jag har jobbat här i fyra år utan att ha sätt honom haha.

Ja lunch va det nu ja..

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

Ja annars kommer vi ha festen hos min mamma , allt löser sig.. =)

2009-05-14 @ 13:40:26
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

För jag ville ha ett sommarbröllop =) Och vi ville inte vänta så länge som till december. Nej, det var borgerlig hela tiden! kram

2009-05-14 @ 13:41:58
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0