Veckan ser ljus ut =)

Imorse kändes dagen verklgen pisse-kass var inte alls jobb suger, jag vill ju vara ledig =)
Hihi, imorgon jobbar jag fastän det är min lediga dag (ledig på onsdag istället) men jag har fixat så jag slutar vid tre imorgon wehoooo .lycklig =)
Onsdag blir ledigt och torsdag är det jobb. Även fredag har jag löst bra, då slutar jag fem. nästan lyxvecka =)

Varje vecka säger jag att jag skall börja mitt nya sundare liv men vafan händer jo jag trycker i mig tre STORA skumbananer när jag kommer hem. Robin hade köpt dom till mig så jag var ju tvungen att äta dem för att inte göra honom ledsen =P
Nu skall vi ut och röra på oss, Robin skall cykla och jag skall springa.
Ikväll börjar mitt nya liv, eller aa typ nu, kanske =)

Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0