091006

ush först nu är jag på lunch vem lunchar kl tre??? haha jaja jag har i alla fall fått i mig mat så nu har jag örter mellan varje tant. Mycket charmigt =)

Igår när jag kom hem överraskade min man med räkor och vin. Lite små lyxigt att få det på en torsdags kväll =) Det är sådant som sätter guldkant på vardagen!
På söndag är dte fars dag och det märker man tydligt av, jag har slagit in X antal paket som innehåller tröjor eller skjortor! undrar vad min far skall få?? hmm.

Jag fick en anonym kommentar om mig väggtext. om vart jag har köpt den. Om sanningen skall fram så har jag målatden helt själv. Men detta mönster finns att köpa på vinylahem.se

Idag blir dte kanske kanske hockey efter jobbet men jag har egentligen ingen lust, jag vill ligga i soffan på min spikmatta (ett tag) kolla idol och lägga mig i tid. det tycker jag låter bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0