jul jul strålande jul =)

åååh vad jag längtar till jul nu =)
vi har börjat julpynta i butiken, igår gjorde vi julskylt och när klockan var sju smyg lyssnade vi på julmusik =)
Denna julen kommer bli bra =) hoppas jag i alla fall! det verkar som om det inte blir allt för mycket jobb för mig, jo självklart kommer jag att jobba hela julveckan så klapparna och maten får jag inhandla långt i förväg!

jag är en sådan tjej som gillar att pynta julen tidigt. som ni vet så har jag ju satt upp utebelysningen, jag har inte tänt den än men snart så. Julgranen får nog åka upp tidigt också, så tråkigt att bara ha uppe något så fint så kort tid annars..

jaja nog om mitt jultjat.

Hur firar ni julen? när börjar ni pynta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också julpynta snart, så snart ska allt fram igen.. kommer att bli jättefint, jag har också satt upp min utebelysning men inte tänt det än... ja just de, jag bor ju med dig.... massa pussar från nino å darlen <3

2009-11-19 @ 17:13:51
Postat av: Svärmor/mamma/"farmor"

Ni är för goooooa alla 3!!!!!

Pöss & Kjam

2009-11-19 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0