ledig dag

idag har jag vart ledig, dagen började med en lång promenad med lillskiten, sedan frukost & dusch. Efter det åkte jag med mannen en sväng på jobbärenden. Sen blev det lunch hos R:s farmor. Schnitzel och pommes =)
Vi har även hittat ett litet paket till mathias och rebecca som vi skall besöka idag, vi hade egentligen redan köpt en paket med den kändes inte riktigt rätt, så den spar vi till nästa unge haha. När vi kom hem tog vi en riktigt lång promenad med nino, känns skönt att ha tagit en lång nu så slipper man gå så långt sen ikväll =) smart va.

nu skall jag väcka min man och pudra näsan för att sedan dra till M&R.

Just det ja, new moon, jag tycker verkligen att den var lika bra som ettan. Jag har ju läst alla böckerna så jag vet ju vad som kkomma skall, men jag satt på helspänn ändå. är det någon som skall se den, så hänger jag gärna på igen haha =)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ååå vad jag vill se new moon!

2009-11-25 @ 14:12:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0