mittwoch

Onsdag kväll, jösses vad tiden rinner. Snart är det jul och det skall bli kul =) Vi har tänkt att fira med heeela stora tjocka familjen hemma hos oss i år =) mysigt skall det bli =)
Vi är precis hemkomna från jobb och lite mathandling, just nu sitter R och målar på sin tavla =) det är hans nya hobby har han sagt =)

Jag har fixat bilderna som jag lovat, galgarna, smyckesstället och min väggtext.


ojdå glömde vända bilden. men ni sre ju ändå =)


mitt smarta smyckesställ, som är från ikea för 29:- fynf fynd fyyyynd =)


lite pilligt men det blev ganska fint
eller hur???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt/beställt vägtexten?

2009-11-05 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0