Svin svin

ush igår på jobbet fick jag för mig att jag hade fårr svininfluensan för jag fick en värmeby över hela mig. Så det måste ju vart svininfluensan. eller hur?
inte nog men att jag trodde på det då, inatt drömde jag att jag var sjuk och när jag vaknade kändes det som om jag behövde spy. BLÄÄÄÄÄÄ. hoppas jag inte är sjuk. Nu mår jag bra i alla fall.

Jag och R har inte tänkt att ta något vaccin mot svininfluensan, man kan bli lika sjuk av vaccinet som av influensan ju. Kanske att jag ångrar mig jag vet inte. Det finns både för och nackdelar med att vaccinera eller inte. Tänk om jag, just JAG eller R skulle bli den som bli jättesjuk. Hmm detta tåls att tänka på.

Skall ni vaccinera er??

nöff nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0