Bad hair day??

God kväll alla glada =

R är och spelar en jäkla poker tunering så jag sitter här själv ute i skogen och skall snart äta lite glass tänkte jag =)

Jag vill ha ett nytt fint mössa, vantar och halsduk kit men jag hittar inget =( jag tycker i alal fall att dessa "Bad hair day" mössorna är det fulaste som finns, varför köper man en sådan?? dom är ju skitfula!!!
Jag blir typ sur när jag ser en, så fula tycker jag att dom e.


ush ush
just det ja, jag fick en spikmatta av mamma och pappa i lördags =) så den skall jag kanske också njuta av =)


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlund aung mamma,

a just de, ett sådant party har jag vart på för längesedan. men dom säljer inte så mkt smink va, mest krämer o så?=)

2009-10-14 @ 10:02:55
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: angelica - en annorlund aung mamma,

okej=) spännande, ska spana lite=) tack för tipset=)

2009-10-14 @ 10:19:44
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0