dagens morgonkaffe

ja morgon och morgon men dagens första kaffe ligger nu i min kopp =) Om nu kaffe kan ligga i en kopp.
Jag sitter här och tänker på hur egoistiska folk egentligen är? I morse när jag var på väg till jobbet och skulle på bussen då är den självkart halvfull och alla sitter på var sitt säte och har lagt sin väska på sätet bredvid, jag hittade en ända plats utan väska på, så där damp jag ner. men dte var ju fler än jag som gick på. jag förstår inte att folk inte tar bort sina väskor så att folk kan sitta ner. Visserligen kan man fråga men hur kul är det att fråga någon som stirrar ut genom fönstret och gör allt för att man inte skall fråga dem???

är du en väsksittare??


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Det där är så löjligt man kan väll ha väskan i knä så för alla sitta ner

2009-10-21 @ 12:45:53
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sån e jag!!! skäms lite jag vill inte ha ngn bredvid mig när jag åker till Borås för det blir så trångt då!! Ofta kommer ngn tjockis för att sätta sig bredvid mig, så typiskt!!! Eller ngn som luktar svett!! Så jag har väskan bredvid mig och stirrar yr genom fönstret för att slippa få ngn bredvid mig!!! Sån e din syster!!!

2009-10-21 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0