grey day

fy jag har verkligen hamnat i en grå fas just nu. Sjukt trött och jag känner mig bara grå och dassig. På jobbet är det så fruktansvärt lugnt så man blir typ ännu gråare.
jag har glömt att berätta för er att mina vänner bebis kom i måndags, en liten wilmer =) så söt! jag hoppas att jag får hälsa på dem snart =)
Just det ja, jag köpte mig en ny fin natte pyjamas igår mm vad varm och go jag var inatt =) jag har tjatat om en pyjamas i typ ett år nu hahaha. så det var på tiden.

Igår fikade jag även med alex (mitt ex) det var faktiskt riktigt trevligt vi satt och tjöta om allt mellan himmel och jord typ.
jaha vi får väl se vad denna dag har att erbjuda =)

Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0