Back in business

Tillbaka på jobbet och vet ni vad? Det känns skönt!
Nu har jag fått vilat upp mig och jag känner mig på topp, eller nästan i alla fall.

Vår gamla hyresvärd håller på att strula till det för oss, de kräver hyra för en månad som vi inte ens bodde där vi var ute sista juli enligt muntlig överrenskommelse. Nu påstår dom att det aldrig har vart en sådån ök och att vi skall betala hyra för augusti månad. NOT! jag har skickat in vårt hyreskontrekt och på baksidan av det står vår uppsägning där på står det att vi skulle vara ute senast 1 augusti men vi var ute den siste juli. jaja vi får se vad som blir av detta. Men dte är jobbigt, jag vill ju inte slänga 5000 i sjön för att de är två stota puckon!

Ikväll efter jobbet blir det fotbollstittande hos syster, då skall jag mysa med stefan och brorsan. Dom är så goa.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-09-09 @ 16:54:40
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: rebecca

åååååååh vad jobbiga alla ska vara hela tiden. skicka nino på de jävla hyresvärdana. jag blir så irriteeeeerad!

när får du fotografbilderna från bröllopet då? haregott

2009-09-09 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0