besviken

ush jag är så besviken. Vi hade anlitat en fotograf till bröllopet och jag har nu fått bilderna. Ingen av bilderna har ansiktet insomat det är näst intall bara bilder på hela kroppar på avstånd. Efter kyrkan när vi tog kort så tänker man ju på så mycket annat, man står direkt inte och tänker på vilka bilder man vill ha eller hur man skall posa, jag hade t. ex. velat ha en bild där robin lyfter mig eller tvärt om och en bild där han står bakom mig och håller om mig. Inga sådana bilder har vi.

Jag tycker att som fotograf får man agera och säga till folket vilka "poser" man kan göra. Skärpan är dålig på många bilder och man får se konstiga armbågar och skyltar i bakgrunden såsom minneslund. Alla i liggande format , inga stående. Dom är inte retuscherade, man ser ett blåmärke på min arm mm. Bilderna från kyrkan ser ut som bilder som mamma till och med hade kunnat knäppa. Nej jag är rent ut sagt besviken!

Synd att det inte går att spola tillbaka tiden =(

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

nej usch vad tråkigt! Och sånt som brukar vara dyrt också..Stackare.

2009-09-13 @ 15:54:09
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0