kändis

ush vad irriterad jag är nu. Kändisdjungeln som går på tv. värres kit var längesedan jag såg. Björn Borgs ex jannike, vem fasen tror hon att hon är? vad har hon gjort förutom gängat björn och gjort silikon pattar? så står hon och snackar skit om alla exakt hela tiden, haha rätt åt henne att hon åker på kampen imorgon igen.

Robin hade fixat kvällsmys när jag kom hem, räkor, kräftor och vin =) Myskväll med andra ord. jag som hade planerat att jag skulle springa en sväng efter jobbet.

imorgon blir det jobb igen, och jag måste påminna mig själv att jag måste ringa lite samtal på lunchen. Carro, kan du påminna mig??


natti natt


Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

ja det var jätteskönt att få höra :) trevlig helg på dig med!

2009-09-18 @ 08:29:15
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0