skit skit och mer skit

ja när skall turen vända egentligen??
R ringde för en stund sedan och sa att någon blådåre till bilförare hade backat in i vår bil på 421:s parkering och dragit därifrån. Kul och slänga ut några tusen på bilfan nu med. Först cp hyresvärden och nu bilen. R.s vinterjacka ligger risigt till nu =( Livet känns verkligen underbart just nu! NEJ!!!!

Jag är riktigt trött på detta just nu, kan inte allt vända. Så jag kan köpa mig en triss lott som jag får visa legg på och skrapa fram några små slantar. Gud hör du mig? Ge mig flyt.

Jag har börjat banta idag med. Nutrilett och banan till lunch. Jag skall hårdbanta i en vecka sen skall jag äta nyttigt. Känns som om jag är lika grå och slaskigt som tråkigt höstregn just nu =(

Nu har jag beklagat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0