första vilan

Herre jöses jag har var  igång hela jäkla morgonen.
först gick jag upp med robin klockan sju och fixade till hans lunchlåda, efter det gick jag o sov lite till. vaknade klockan elva. ut med hunden och ner till affären för att handla lite småplock.
Nu har jag bakat sockerkaka, brownies och lagat spaghetti köttfärssås, som jag har lagt i lunchlådor och fryst in.

Nu skall jag duscha, ut med hunden, laga mat för svärmor och hennes kille kommer hit. Ingen vila här inte=)
Min söta chef från kungsbacka ringde mig förrut och undrade om jag ville ha hennes mammakläder. Man tackar och bugar =) Så snällt!

måste rusa =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Wilmers mamma

Vad hurtig du är Carro! Redan värsta bullmamman. Good girl!

2010-04-29 @ 18:27:21
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0