Söndags mys

Denna helgenhar vart en riktig familjehelg, jag har hunnit med att träffa alla på min sida, även grattat mamma & pappas hund =) hihi.

Igår var stora syster och hennes gubbe här, vi grillade hamburgare och tjötade lite. Dom hade vart på Lager 157 i lördags och köpt med sig lite saker till Berry från Svea och Lundmyr =) söta =)



Snart skall jag bege mig in i duschen för att fixa iordning mig, skall möta upp mamma och lillasyster, petra skall göra halkan så jag och mamma ska glida runt på stan medans vi väntar på henne =)

see you later =)

Kommentarer
Postat av: caroline- gravid vecka 31

ååå så fina saker du fått. Vad roligt.

2010-04-12 @ 20:50:39
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0