Tjock tjock

ush jag har precis provat lite jeans på min lilla fika rast. Magen hänger över så jag når knappt att ta på mig mina skor. Sitter jag i en låg soffa kommer man knappt upp. Jag var inte särskildt smal innan jag blev gravid men inte tjock heller, normal med lite mage om man säger så. Nu när man känner att det tar emot lite här o var så tänker jag på feta människor, hur fasen orkar dom? Hur orkar dom vara feta, så man inte kan röra sig? Nae jag blir deprimerad bara över detta, hur fasen mår dom då?



Efter jobbet kommer lilla syster och R:s bror för att hämta upp mig, vi ska ha grillkväll hemma hos oss =) Mys mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilen ska bort. hur är det annars?

2010-04-11 @ 20:06:17
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0