Vårt mirakel

Ultraljudet idag var det bästa, liten var så söt, simmade runt, gäspade, viftade, gjorde kullerbytta och hade det gött. Allt var utvecklat som det ska, det kändes bra. Det är ju det man har gått runt och oroat sig för. Innan vi gick in kom diskutionen kön på tal igen. R ville se, jag sa då att han får bestämma men väl inne sa han inte ett knyst och det känns bra. det känns bra att pyret i magen får kallas Berry i några veckor till. Jag har varit stensäker från första början att Berry är en tjej, men jag tycker att det ser ut som en pojke, en söt liten pojke. det känns som en pojk nu när man har fått se. men vem vet? Hon mätte allt möjligt och fick olika datum på alla, men hon flyttade tillbaka mig fyra dagar. Förra gången flyttade dom tillbaka 6 dagar. Det spelar egentligen inte så stor roll Berry kommer han/hon är färdigbakad =)

  
Översta bilden är från första ul i vecka 9 ca. 2 cm lång haha
Den under är från idag =)

Kolla den söta lilla näsan =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca-Wilmers mamma

Spännande Carro! Tycker "den" ser jättefin ut! Vilket datum blev det nu då? Tycker du det känns häftigt att den där varelsen på bilden lever i dig nu? När vi var på UL med Wilmer tyckte jag också det såg ut som en pojk fast jag hade trott innan att det var en tös, så kanske ;) Kram

2010-04-08 @ 09:34:39
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: caroline- gravid vecka 31

Så söt, så söt! Så skönt att allt var i sin ordning. Vilket datum är fisen beräknad nu då?

2010-04-08 @ 10:58:29
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Madde

Hej!

Grattis till magen! Ser ut som en fin liten bebis! När e det dags?

Kram (Carros)Madde

2010-04-12 @ 16:53:53
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0