Älskar dig så mycket att hjärtat slår dubbla slag när jag tittar på dig!!

Benjamin känns redan så stor. Han är ingen hjälplös bebis längre. Idag har han nästan rullat runt från rygg till mage. Tvärtom gjorde han redan vid två månader sedan :) Tänk att den lile skiten har legat i min mage. Helt sjukt egentligen.Vi tokälskar den lille korven. Han ger en så mycket glädje =)

Imorgon blir det lugnt för vår del. Vi hade egentligen planer med Matte och Becca men fick tacka nej för Ninos skull. han avskyr fyrverkerierna. Nästa år får vi nog då till doktorn för lite lugnande. Förra året blev han så rädd att han sprang framför mina fötter så jag råkade flå av lite hud från tassen. När vi bodde i mölndal pinkade han till och med i hissen. Allt för att slippa gå ut =( stackarn.


Mys med moster på jul

Man blir trött utav allt firande

Fina filten B fick i julklapp, och en skymt av min "bil"


Nino var tvungen att passa barnvakterna medans vi var borta ;)



mamma mys


Stirr pelle =)




Kommentarer
Postat av: Jannie

Så himla söt han är!

Jag vill oxå bli en pyssel morsa!!

Tycker de namn tavlorna är superfina så all kredd till dig för att du fixat en egen.Du får ju gärna tjoa till om du är sugen på att göra en

med alfabetet...Rätt sugen på den med!



Hur mår du annars?När flyttar ni?

Ang de här jäkla raketerna,så vet jag att morsan o o de gick någon "skottkurs" eller något med Ramos.Han var lugnare än filen i år....

Va rädd om dig!Massa kramar

2011-01-03 @ 07:45:09
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0