Julen är räddad

Vi har fixat ett hem till Hercules, det känns sååå himla bra. En familj med barn. Han kommer säkert få massa kärlek. Barnen hade blivit helt lyriska och ville hämta redan igår, men imorgon bär det av. Vilken julklapp =)
Jag grät glädjetårar igår kvällnär vi fick beskedet.

Iadg har jag pysslat lite här hemma, jag har sytt en Bilkudde, den blev söt. Ska lägga upp en bild här åt er. Det får bli imorgon för nu skall jag ut med hundarna och sedan hoppas jag på att det blir sängen tidigt idag =)




Kommentarer
Postat av: Veronika

Jippie!!!!! :)

2010-12-23 @ 09:10:01
URL: http://veda.webblogg.se/
Postat av: Benjamins Farmor

UNDERBART!! Julen är räddad!! KRAAAAAM :o))

2010-12-23 @ 18:08:43
Postat av: Anonym

vad härligt för herkan!

vad söt pruttungen är när han ler!

2010-12-26 @ 09:29:49
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nu även mamma

kikade just in på din blogg, och läste inlägget om vovven. Blev så ledsen i hjärtat, kände verkligen med dig. Så läste jag detta och blev riktigt glad, vad skönt för er! Och honom!

2010-12-30 @ 01:10:08
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0