Julveckan

Idag blir det inte mycket gjort Benjamin vill bara bli buren hela tiden. Det måste vara någon klängperiod eller nått. I fredags fick jag städa med honom i selen. Idag har jag i alla fall lyckats duscha, äta och borsta tänderna. Nu sover lillen och jag skall passa på att sy lite. Jag håller på med ett projekt. Jag tycker om att sy men jag vill att det skall gå fort. Just nu skanar jag lite tyger och kan inte hitta det jag söker någonstans så just nu står det lite still, men lite har jag i all fall =)

----

I fredags fick Robin nyheten om ett jobb (äntligen ett riktigt jobb, ingen praktik eller Svens blås- och bluff AB!) Så han började redan idag! Ska bli så skönt och komma in i vardagsrutiner igen. I och med att vi har vart lediga tillsammans hela tiden så har det inte vart ngn direkt ordning. Och när väl helgen har kommit så vill vi träffa alla som är lediga typ. Nu kanske man kan nöja sig med att ha en lugn hemma kväll igen. =)

----

Igår fixade vi nästan det sista inför julklapparna, Robin skall fixa en till idag. Jag är riktigt nöjd med inköpen i år. Tror nog att alla blir glada. Julen känns lite jobbig i år. Vi skall fara och flyga en del och jag o R är inte riktigt överrens om hur vi skall lägga upp det. Vi skall hinna med min pappa, robins pappa och robins mamma. Robins mamma har vi bestämt i alla fall, där skall vi fira med på kvällen tillsammans med hans syskon och min syster. Kanske kanske att min mamma kommer dit. På juldagen skall vi hem till stora syster  och fira med "min familj".

Igår bakade vi lite julgodis, lite skall vi ge bort och resten skall vi ha på jul =) Det blev rocky Road både ljus och mörk (finns det ngåot godare?) Apelsin/Choklad flarn och så gjorde vi marshmallowfudge men den blev inte bra så vi skall göra om idag =)

Nu skall jag syyyy =)

hajj hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0