älskade älskade

Nu skall jag bumsa i säng. Till kvällsmat idag blev det american pancakes mums mums, bobbie var dock inte lika förtjust som jag =(
Min stackars man har krockat idag men en skit buss som körde rätt ut som tur var så var robin bil nr tre så han hann väja in i en snödriva men både livet och bilen i behåll. Bilen är bara materiella ting som går att fixa tur att min bobbie var hel, det är det viktigaste.

Nu skriker mannen från sovrummet att finland kniper bronsmedaljen i herrhockeyn. tråkigt men sant. Jag såg inte matchen imorse men jag har hört ryktesväga att sverige sög. Så vi fick väl det vi förtjäna kan jag tänka mig. Nu blev jag akut törsig och spanar in bordet, vad ser jag? Sirap. Ush det går ju inte att dricka. nej nu får jag fimpa så jag får i mig lite vatten =)

köss o hajj

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar åter i väntans tider.

ha ha. jag skojade med dig! som du såg i mitt inlägg så tycker jag också att dom är rätt töntiga men jag vill ha den ändå:D och angående AC/DC tröjan till pluttarna, fasen vad coola dom kommer att bli! ;)



grattis till bebisen får jag ju säga också, vad roligt! när har du bf?=) vi ska ha ganska samtidigt va? kanske ses på bb?=)

2010-02-26 @ 15:08:21
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Katarina

Nej han gick på smedinge och sen aranäs, 86a. Sen spelar han även i ett lokalt band i kungsbacka Fading friend. :) är du också från kungsbacka?

2010-02-26 @ 16:00:14
URL: http://willfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0