ett berg

Nu har jag precis dammsugit butiken och skall nu avnjuta min lunch. Jag har nog dammsugit upp en hel sandlåda med grus. Folk drar in så mycket grus nu när det är snö och skit ute. Stampar inte folk av sina skor innan dom går in i köpcenter?? det gör i alla fall jag.

Håret igår blev först rött sedan svart. Jag hade inte färgat håret sen bröllopet och tänkte att all färg nog hade trillat ur så jag skulle slippa avfärga. Men ikke det var bara min utväxt som blev röd. Not nice.

Ikväll skulle det blivit fotbollsträning men den är inställt pga vädret tredje gången den är inställd nu. Det är så surt. Men men dte går ju inte sparka boll i en snödriva.

ja ja mat var det nu =)



strimlad pepparbiff men klyftpotatis blir det idag =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är singel, jag gjorde slut med Anders i december. Jag har inget kort på mig när jag pussar Anders, har inte ens ett kort på honom i min blogg.



förstår inte riktigt vad du menar? kram

2010-02-03 @ 21:58:53
URL: http://nattstad.se/angelmommy
Postat av: virre

aaaah komiskt.. ;)

2010-02-03 @ 22:04:08
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0